EZD RP w administracji
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa – Państwowy Instytut Badawczy w partnerstwie z Wojewodą Podlaskim realizuje projekt: „EZD RP – elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie nr 2.2 „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej”
Głównym celem projektu jest usprawnienie funkcjonowania jednostek administracji rządowej poprzez budowę oraz udostępnienie nowoczesnych i uniwersalnych rozwiązań cyfrowych back-office w obszarze elektronicznego zarządzania dokumentacją, będących odpowiedzią na rzeczywiste potrzeby biznesowe administracji.
Planowane produkty projektu to system EZD RP do elektronicznego zarządzania dokumentacją oraz infrastruktura chmurowa, udostępniająca usługi w modelu SaaS.
Okres rzeczowej realizacji projektu: od 01.01.2019 r. do 31.12.2021 r.
Więcej informacji na temat projektu znajdziesz tutaj.